Tiberiu Dragomir - John Maxwell Certified Team Member
Menu
  • Despre mine
  • Servicii
    • Grupuri MasterMind
    • Workshopuri şi Seminarii
    • Coaching
  • Program certificare
  • Cele 15 Legi
  • Continut
  • Calendar
  • Contact

Tiberiu Dragomir

0740192420

Tiberiu Dragomir
Coach, Teacher si Speaker Certificat de Maxwell Leadership
Coach, Teacher si Speaker Certificat de Maxwell Leadership
  • Coaching
  • Workshopuri şi Seminarii
  • Grupuri MasterMind

Site-urile membrilor Maxwell Leadership Certified Team

Membrii Maxwell Leadership Certified Team au posibilitatea de a avea propriul site pe platforma pusă la dispoziție în cadrul programului. Nici Highlife Consulting SRL și nici Maxwell Leadership Certified Team nu au acces la datele personale pe care membrii Maxwell Leadership Certified Team le colectează. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru modalitățile de colectare, păstrare și utilizare a datelor dvs personale transmise în cadrul site-urilor personalizate ale membrilor Maxwell Leadership Certified Team.

Acest minisite este administrat de Dragomir Tiberiu

Politica de confidențialitate

Ultima actualizare: 04.06.2025

 

Prezenta politică detaliază practica Societății privitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal ale utilizatorilor site-ului www.johnmaxwellgroup.ro (denumit în continuare Platforma), în calitate de persoane interesate de achiziția programelor de leadership și a produselor oferite prin Platformă, de obținerea unor informații suplimentare pe această temă, de evenimentele organizate, având ca scop informarea utilizatorilor despre acest subiect.

Ulterior achiziționării programelor oferite prin Platformă, conform celor detaliate în Termeni și Condiții și în limitele indicate acolo, utilizatorul va primi dreptul de a accesa materialele aferente. Modul în care îi vor fi prelucrate datele cu caracter personal Platformă este stabilit în prezenta politică. Astfel, prezenta prezenta Politică de confidențialitate, Politica de cookie, dar și Termenii și Condițiile se referă strict la Platformă, nu și la alte pagini web ale HC/grupului John Maxwell.

Prin utilizarea Platformei în continuare, admiteți că ați luat la cunoștință și agreați prezenta Politică de confidențialitate, Politica de cookie, dar și Termenii și Condițiile, documente afișate pe Platformă.

CUPRINS:

 

  1. Identificarea operatorului de date
  2. Prelucrarea de date cu caracter personal
  3. Persoana vizată
  4. Date cu caracter personal prelucrate
  5. Prelucrare datelor cu caracter personal
  6. Scop
  7. Destinatarii prelucrării
  8. Temeiul juridic al prelucrării
  9. Tipul prelucrării
  10. Durata de prelucrare și stocare a datelor
  11. Drepturile Persoanei vizate din perspectiva prelucrării datelor cu caracter personal
  12. Obligațiile Societății. Măsuri de securitate a datelor prelucrate
  13. Răspunderea Societății
  14. Transfer către țări terțe/organizații internaționale
  15. Dispoziții finale

 

1.       Identificarea operatorului de date

 

Highlife Consulting SRL (denumită în continuare Societatea sau HC)

 

Sediu: România, județul Timiș, Timișoara, str. Gheorghe Lazăr nr. 24, et. 4, ap. SAD 29 (Fructus Plaza)

Înregistrată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Timiș sub nr. J35/1290/2010

Cod unic de înregistrare 27287091

Email: office@maxwellleadership.ro

Tel: +40771.706.337

 

2.       Prelucrarea de date cu caracter personal

 

HC colectează informaţie de la utilizatorii Platformei în următoarele modalităţi: direct de la utilizator, din rapoartele traficului înregistrat de serverele care găzduiesc Platforma, precum şi prin intermediul cookie-urilor.

Informaţie furnizată direct de utilizator:

  • Atunci când utilizatorul Platformei transmite mesaje folosind rubrica de “Contactează-ne” sau are o discuție telefonică cu un reprezentant al HC ulterior completării rubricii amintite, indică: numele și prenumele său sau doar unul dintre acestea, respectiv email-ul dacă se trimit mesaje și telefonul.

Alte date cu caracter personal ar putea fi prelucrate de către Societate în cazul în care în cuprinsul informării/solicitării transmise de utilizator vor fi incluse (de exemplu alte date suplimentare de contact, date cu privire la persoanele care vor putea accesa contul utilizatorului etc.). Astfel, HC nu a solicitat respectivele date, însă în măsura în care sunt necesare pentru a putea răspunde celor transmise, prelucrarea datelor cu caracter personal va fi efectuată la cererea utilizatorului.

Folosirea adresei de email sau a numărului de telefon din cadrul formularului de “Contactează-ne” nu este însă un demers obligatoriu nici pentru vizitarea Platformei, nici pentru a achiziționa programele oferite pe aceasta și nici pentru înscrierea la Newsletter sau Minutul cu Maxwell. Mai mult, toate aceste informații pot fi transmise și în alt mod (de exemplu adresarea unei întrebări la locația Societății sau pe profilele de social media ale HC).

  • Atunci când o persoană achiziționează un program de leadership oferit prin Platformă, prin completarea rubricii “Achiziționează program – Călătoria de 30 de zile” sau achiziționează un produs din Magazinul online, indică: numele, prenumele, o adresă de e-mail și un număr de telefon (pentru livrare și facturare, precum și pentru confirmarea comenzii), adresă (țară, județ, oraș) și opțional codul numeric personal. În cazul achiziționării de programe de către o persoană juridică, ca și date cu caracter personal, se vor indica numele și prenumele reprezentantului acelei persoane juridice, iar în plus se completează în formularul de comandă denumirea societății cumpărătoare, telefon, email, număr de înregistrare la ORC, cod de identificare fiscală, adresă sediu și eventual cont bancar și IBAN.

Pentru finalizarea achiziției, se vor completa datele necesare plății prețului (e posibilă plata cu cardul sau prin transfer bancar, integral sau în rate – a se vedea cele menționate în Termeni și Condiții pentru detalii pe această temă), anume nume titular, număr card, bancă - toate acestea pot fi date cu caracter personal prelucrate după apăsarea butonului „Plătește”/ „Confirmă comanda”.

Pentru achiziționarea accesului la program/a produselor de pe Platformă vor fi avute în vedere cele trei check box-uri de la finalul formularului, anume:

  • Am luat la cunoștiință și Termeni și Condițiile, Politica de cookie și Politica de confidențialite, le-am lecturat cu atenție și le-am înțeles” – bifarea acestui check box este obligatorie
  • Am peste 18 ani – bifarea acestui check box este obligatorie
  • Îmi exprim acordul în vederea primirii de informații prin email și telefon, privind alte produse și servicii, evenimente sau promoții oferite de Societate – bifarea acestui check box nu este obligatorie
  • Atunci când HC întocmește și transmite factura pentru achiziția efectuată de utilizator precum și pentru îndeplinirea oricăror alte obligații legale sau contractuale potrivit celor agreate de părți, indică: nume; prenume; adresă, iar pentru cumpărătorii persoane juridice indică și numărul de înregistrare și codul de identificare fiscală.
  • Atunci când un utilizator își creează un cont pe Platformă, pentru a putea accesa programul achiziționat, un nume de utilizator și o adresă de e-mail și o parolă personală pentru acest cont (toate acestea pot fi date cu caracter personal și vor fi prelucrate).

După crearea unui cont, clientul HC va putea alege să mențină autentificarea (completând caseta de autentificare numai cu adresa sa de e-mail și parola) sau să se autentifice de fiecare dată când accesează Platforma și dorește să facă acest lucru (va indica numai adresa de e-mail și parola alese). De asemenea, utilizatorul poate schimba oricând parola atașată contului său, iar Societatea nu va avea acces la aceasta. Același lucru este valabil și pentru conturile de acces create de client pentru utilizatorii direcți ai subconturilor sale.

Crearea unui cont al clientului este obligatorie pentru accesarea programelor oferite prin Platformă, după cum se indică în Termeni și Condiții.

  • Atunci când un utilizator își exprimă acordul pentru folosirea adresei sale de e-mail pentru înscrierea pe lista de beneficiari ai Minutului Maxwell, cu primirea înregistrărilor aferente, pentru primirea de informări legate de programul de leadership, dar și alte produse/servicii/evenimente/programe Maxwell Leadership în curs sau viitoare sau alte asemenea (dată cu caracter personal ce va fi prelucrată după bifarea de către utilizator a rubricii aferente consimțământului său și completarea adresei de email). Pentru înscriere nu este necesară înregistrarea pe Platformă cu user și parolă și nici nu este obligatorie achiziționarea vreunui produs/serviciu.
  • Atunci când un utilizator își exprimă acordul pentru folosirea adresei sale de e-mail în scop de marketing de către HC (newsletters), pentru primirea de informări legate de programul de leadership, dar și alte produse/servicii/evenimente/programe Maxwell în curs sau viitoare sau alte asemenea (dată cu caracter personal ce va fi prelucrată după bifarea de către utilizator a rubricii aferente consimțământului său și completarea adresei de email).

Alegerea înscrierii în lista de beneficiari ai newsletter-urilor transmise de HC se va putea face prin bifarea căsuței corespunzătoare apăsarea butonului “Subscribe”.

Utilizatorul care a ales să primească newsletters de la HC se va putea dezabona în orice moment, printr-un simplu click pe linkul activ numit “Dezabonare” prezent la finalul fiecărei comunicări primite din partea Societății.

  • Atunci când un utilizator își exprimă acordul pentru folosirea imaginii sale, a vocii, a numelui și prenumelui/nickname-ului ales pentru platformele de social media și linkuri către acestea în scop de marketing de către HC, pentru afișarea de poze și/sau filmulețe obținute în cursul derulării programelor și testimoniale legate de acestea, pe Platformă, pe site-urile Maxwell asociate sau pe paginile de social media ale Societății (date cu caracter personal ce vor fi prelucrate după obținerea consimțământului persoanei vizate).

Societatea confirmă că niciuna dintre datele cu caracter personal indicate mai sus nu vor fi folosite în alte scopuri decât cel expres indicat, în special nu vor fi prelucrate în scop de marketing fără a fi respectate dispozițiile legale (inclusiv cele referitoare la obținerea consimțământului persoanei vizate ori justificarea unui interes legitim al operatorului, cu informarea completă a persoanei vizate).

Informaţie din raportul de trafic al serverului:

Atunci când un site web este vizitat sau o aplicație este folosită, utilizatorii dezvăluie anumite informaţii despre ei, cum sunt adresa de IP, ora vizitei, localitatea de unde a fost accesată Platforma. HC, la fel ca și alte societăți, înregistrează aceasta informaţie.

În cazul în care un vizitator al Platformei nu a finalizat o comandă, însă a indicat o adresă de email sau un număr de telefon, Societatea va putea să transmită un email sau să contacteze utilizatorul pentru informații suplimentare în acest context.

Informaţie obținută prin folosirea de cookie-uri:

Toate detaliile legate de modul în care sunt prelucrate datele în acest context, sunt indicate în Politica de cookie existentă pe Platformă.

Datele de contact pe care utilizatorul le poate folosi pentru a transmite oricare cereri, notificări sau sesizări privitoare la prezenta Politică de confidențialitate, la Termeni și Condiții, precum și Politica de cookie, precum și cu orice alte informații publicate pe Platformă, politici sau operațiuni efectuate de Societate, sunt indicate la punctul 1 de mai sus.

Termenul în care Societatea va transmite un răspuns este de cel mult 30 zile de la primirea solicitării.

 

3.       Persoana vizată

 

Având în vedere că Societatea prelucrează date cu caracter personal ale utilizatorilor Platformei, aceștia dețin calitatea de Persoană vizată. În cazul utilizatorilor persoane juridice, se vor prelucra anumite date cu caracter personal ale reprezentanților lor persoane fizice, conform prezentei.

Prin utilizarea Platformei, fiecare utilizator își asumă că poate efectua demersurile solicitate la completarea formularelor, achiziția produselor/serviciilor/programelor și utilizarea în general a Platformei, precum și transmitere de mesaje, având peste 18 ani și își poate exprima consimțământul valabil (acolo unde este cazul), în mod liber și fără a fi necesare aprobări prealabile din partea unui terț care să nu fi fost obținute de respectivul utilizator.

În cazul în care informările/cererile/formularele transmise de utilizatori, cuprind și date cu caracter personal referitoare la alte persoane (și acestea dobândind astfel calitatea de persoană vizată), Societatea va prelucra datele acestora strict pentru a putea răspunde respectivei informări/solicitări și nu își asumă nicio răspundere adițională celei prevăzute de prezenta, de Termeni și Condiții sau de legislația aplicabilă.

 

4.       Date cu caracter personal prelucrate

 

Orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă, respectiv Persoana vizată, pot fi date cu caracter personal.

Raportat la scopurile prelucrării datelor indicate în prezenta, Societatea încearcă să minimizeze datele personale prelucrate.

Astfel, conform Politicii de cookie, Persoana vizată va putea bifa tipurile de cookie aplicabile acolo unde folosirea lor nu se face în mod automat, pentru a-i fi asigurată o experiență cât mai completă și mai bună atunci când navighează pe Platformă.

Pentru transmiterea de răspunsuri la cererile/sesizările comunicate de utilizatori folosind formularul “Contactează-ne” sau discuțiile telefonice purtate cu reprezentanții HC de către utilizatori, pentru a achiziționa produse/servicii/programe sau pentru a transmite informări în scop de marketing, Societatea prelucrează următoarele date cu caracter personal:

  • Ale utilizatorului:
  • Prin rubrica de Contactează-ne și discuțiile telefonice purtate cu reprezentanții HC de către utilizatori: numele și prenumele utilizatorului, adresa de email și numărul de telefon
  • Prin formularul de comandă pentru produse/servicii/programe și plată: numele, prenumele, o adresă de e-mail și un număr de telefon, adresă de domiciliu și adresa de livrare a produselor dacă nu coincide cu cea de domiciliu (țară, județ, oraș) și opțional codul numeric personal, date de plată. În cazul achiziționării de către o persoană juridică, ca și date cu caracter personal, se vor indica numele și prenumele reprezentantului acelei persoane juridice, iar în plus se completează denumirea societății cumpărătoare, telefon, email, număr de înregistrare la ORC, cod de identificare fiscală, adresă sediu și eventual cont bancar și IBAN.
  • La crearea contului de utilizator și logarea ulterioară: adresa de e-mail și parola (parola nu e cunoscută de Societate, însă în cazul în care un utilizator o uită și solicită acest lucru, HC poate cere firma care asigură hosting-ul Platformei să o reseteze printr-o procedură care implică setarea unei parole noi de către utilizator.
  • La soluționarea cererilor de anulare/ramburs de către HC conform Termenilor și Condițiilor: nume, prenume, email, telefon, orice alte detalii relevante
  • Prin confirmarea expresă a utilizatorului venită prin bifarea căsuței corespunzătoare acordului de prelucrare în scop de marketing a datelor, de la finalul formularului de de comandă, ori pe prima pagină de Platformei cu apăsarea butonului “Subscribe” sau bifarea căsuței “ Îmi exprim acordul în vederea primirii de informații prin email și telefon, privind alte produse și servicii, evenimente sau promoții oferite de Societate”: adresa de e-mail, telefon
  • Prin afișarea de testimoniale, poze și text ori filmulețe de la evenimente, pe Platformă, pe site-urile asociate Maxwell sau pe paginile de social media ale HC: imagine, voce, nume și prenume/nickname ales de utilizator pentru platformele de social media și linkuri către acestea
  • IP-ul utilizatorului

În funcție de setările de cookie, pot fi prelucrate și alte date (în special cele legate de preferințele vizitatorului și comportamenul său pe Platformă). De asemenea, în funcție de cuprinsul comunicărilor dintre părți și ale contractului, alte date ar putea fi prelucrate în măsura în care sunt indicate, unele chiar nesolicitate de HC.

  • Ale altor persoane decât utilizatorul:
  • ale persoanele fizice ce reprezintă clientul persoană juridică, dacă aceștia nu sunt utilizatorii finali ai programelor
  • ale persoanelor ce contactează HC pentru informații și clarificări, dar care nu sunt beneficiarii finali ai programelor/bunurilor

Fiecare utilizator care transmite un mesaj poate indica acolo date cu caracter personal ale altor persoane. Societatea nu le-a solicitat.

În funcție de cuprinsul comunicărilor dintre părți și ale contractului, date suplimentare ale Altor persoanelor vizate ar putea fi prelucrate în măsura în care sunt indicate, unele chiar nesolicitate de HC.

Societatea se obligă la respectarea legislației privitoare la protecția datelor cu caracter personal și în raport cu aceste persoane terțe, fără însă a fi obligată la obținerea vreunui consimțământ separat în acest sens. Utilizatorul care a transmis acele informații este cel care își asumă întreaga răspundere în acest sens și declară că acestea au fost de acord cu prelucrarea efectuată de HC fiind pe deplin informate în acest sens.

 

5.       Prelucrare datelor cu caracter personal

 

Reprezintă prelucrare efectuarea oricărei operațiuni sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate.

Societatea accesează, colectează, stochează, folosește și efectuează orice alte demersuri permise de legislația aplicabilă asupra datelor cu caracter personal furnizate de utilizatori, așa cum sunt acestea indicate la punctul 4 de mai sus.

 

6.       Scop

 

Societatea prelucrează datele utilizatorilor Platformei potrivit scopurilor descrise mai jos::

  • În cazul datelor furnizate direct de utilizator:
  • oferirea de răspunsuri, clarificări și remedierea situațiilor problematice (inclusiv anulări de comandă și rambursări), raportat la solicitările și sesizările transmise de utilizator sau în cadrul discuțiilor ulterioare purtate cu reprezentantul HC. În acest context se pot prelucra si date ale altor persoane care au cunoștință cu privire la starea de fapt ce ar putea ajuta HC în luarea deciziei conform Termenilor și Condițiilor;
  • crearea unui cont de client și autentificarea ulterioară: adresa de e-mail și parola (parola nu este cunoscută de Societate, dar utilizatorul poate recupera datele de autentificare potrivit celor indicate în Termeni și Condiții);
  • crearea subconturilor de utilizator persoană fizică furnizate de clientul persoană juridică și autentificarea ulterioară: adresa de e-mail și parola (parola nu este cunoscută de Societate, dar dacă un utilizator o uită și o solicită, clientul poate solicita Societății să o sprijine în recuperarea ei);
  • oferirea de informații suplimentare legate de programele organizate/serviciile/bunurile oferite;
  • încheierea contractului de vânzare a programelor organizate/serviciilor/bunurilor oferite, în urma completării formularului de comandă și întocmirea și transmiterea facturilor aferente;
  • transmiterea de informări în scop de marketing;
  • asigurarea respectării acestei Politici de confidențialitate, a Termenilor și Condițiilor și a Politicii de cookie, precum și a dispozițiilor legale aplicabile pentru protejarea drepturilor, proprietății sau siguranței Platformei.
  • În cazul datelor obținute prin rapoartele de trafic:
  • identificarea secţiunilor de interes ale Platformei;
  • administrarea mai sigură a sistemului informatic
  • În cazul datelor obținute prin intermediul cookie-urilor:
  • funcționarea Platformei
  • în funcție de setările stabilite de utilizator, datele pot fi folosite pentru buna funcționare a Platformei, obţinerea de informaţii statistice care să permită îmbunătăţirea serviciilor oferite, salvarea preferințelor etc. Toate detaliile legate de acest tip de prelucrare a datelor se găsește în Politica de cookie.

Dacă Societatea va intenționa să prelucreze ulterior datele cu caracter personal într-un alt scop decât cele indicate mai sus, va furniza Persoanei vizate înainte de această prelucrare ulterioară, informații suplimentare relevante privind scopul secundar, cu îndeplinirea formalităților necesare conform legii.

 

7.       Destinatarii prelucrării

 

Datele cu caracter personale ale Persoanei vizate sunt prelucrate de:

  • administratorii și angajații/colaboratorii Societății care se ocupă de administrarea Platformei și care sunt implicați în activitățile cu privire la care utilizatorul înregistrează cont sau are întrebări/sesizări trimise – vor prelucra numele, prenumele și adresa de e-mail și nr. de telefon al utilizatorului, IP-ul precum și orice alte date cu caracter personal transmise de acesta prin mesaj;
  • asociații Societății și angajații/colaboratorii care sunt implicați în procesul de marketing și vânzare – vor prelucra datele indicate de utilizator în formularul de newsletter și în celelalte formulare dacă a fost bifată căsuța corespunzătoare, anume: nume, prenume, email, telefon, adresă, de asemenea imaginea, vocea, nume, prenume, nickname pe social media și link către platformele de social media ale utilizatorului pentru testimoniale.
  • asociații Societății și angajații/colaboratorii care sunt implicați în procesul de facturare, anulare acces la resursele Maxwell, rambursări, anulări de comenzi – vor prelucra toate datele cu caracter personal completate în formularul de comandă și orice alte informațiile necesare pentru luarea deciziei de anulare/rambursare (dacă este cazul);
  • furnizorii de servicii suport contractați de Societate în vederea îndeplinirii obligaţiilor sale contractuale sau legale, cum sunt:
  • firma de hosting/IT - poate accesa toate datele înregistrate în evidențele on-line ale Societății, inclusiv cele ale utilizatorilor;
  • firma de contabilitate – va prelucra numele, prenumele si adresa indicate în facturi, precum și orice alte date bancare;
  • avocații Societății - poate accesa toate datele înregistrate în evidențele Societății, în cazul apariției unor chestiuni juridice care necesită implicarea lor;
  • companii de advertising, PR și comunicare pentru activitatea de marketing. Aceste companii pot colecta date anonime prin intermediul cookie-urilor sau prin formularele de înscriere ori de feedback, iar în măsura în care acest lucru se va întâmpla, HC va furniza în prealabil aceste informații persoanelor vizate.

Lista furnizorilor mai sus enumerați nu este exhaustivă, însă indică principalele astfel de societăți colaboratoare. Acestea vor avea calitatea de operator independent, operator asociat sau persoană împuternicită în raport cu Societatea. Indiferent însă de calitatea deținută, aceștia se obligă să mențină confidențialitatea și securitatea datelor cu caracter personal ale persoanei vizate, adoptând măsuri de natură tehnică și organizatorică adecvate.

Deși nu au calitatea de destinatari potrivit interpretărilor legale, autoritățile publice (inclusiv ANPC și ANAF) și instanţele de judecată, pot prelucra toate/oricare din datele utilizatorilor obținute prin intermediul Platformei.

 

8.       Temeiul juridic al prelucrării

 

  • 6 lit. a GDPR - prelucrarea este efectuată în baza consimțământului utilizatorului –> situație aplicabilă atunci când prelucrarea datelor se face în contextul cookie-urilor acceptate de utilizator și care nu sunt necesare pentru funcționare Platformei, precum și atunci când se prelucrează datele utilizatorului în scop de marketing de exemplu folosind datele din formularul de “Contact” sau “Newsletter”;
  • 6 lit. b GDPR - prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract la care utilizatorul este parte sau pentru a face demersuri la cererea acestuia înainte de încheierea unui contract –> situație aplicabilă atunci când prelucrarea datelor se face în contextul completării datelor folosind formularul de “Contact”; la completarea formularului de comandă al unui produs/serviciu/program inclusiv alte activități conexe celei de achiziție (precum soluționarea unor plângeri sau cereri de anulare a comenzii ori de restituire a prețului) și la prestarea efectivă a serviciilor/transmiterea proprietății asupra bunurilor achiziționate;
  • 6 lit. c GDPR - prelucrarea este necesară în vederea îndeplinirii unei obligații legale care îi revine HC –> situație aplicabilă în contextul prelucrării datelor în raport cu facturarea, cu încasarea ori rambursarea prețului, precum și în raport cu autoritățile competente;
  • 6 lit. f GDPR - prelucrarea este necesară în scopul realizării intereselor legitime urmărite de Societate sau de un terț, cu condiția ca drepturile și libertățile fundamentale ale persoanei vizate să nu fie încălcate –> situație aplicabilă în contextul prelucrării datelor în vederea funcționării și administrării uzuale a Platformei, precum și în contextul prelucrării de date prin oferirea accesului furnizorilor de servicii.

 

9.       Tipul prelucrării

 

Activitățile de prelucrare de date efectuate de Societate se referă în principal la:

  • colectarea datelor indicate de utilizator folosind datele;
  • colectarea datelor aferente conturilor de utilizator;
  • folosirea datelor pentru furnizarea de răspunsuri și feedback;
  • folosirea datelor pentru încheierea și executarea contractului cu utilizatorul care a efectuat o achiziție de pe Platformă;
  • utilizarea datelor pentru scopul aferent fiecărei categorii de cookie agreate de utilizator;
  • colectarea altor date nesolicitate dar furnizate de Persoana vizată în cuprinsul unei comunicări, cereri sau plângeri adresate Societății ori a unui răspuns oferit la întrebările acesteia, pentru ca aceasta să poată răspunde și soluționa cererea ori remedia incidentul;
  • stocarea datelor ante-menționate conform legii și în limitele necesare atingerii scopului în baza de date electronică și securizată deținută de Societate;
  • permiterea accesului la date anumitor angajați și colaboratori externi care prestează servicii suport a căror activitate implică prelucrarea de date sub condiția asumării obligației de confidențialitate și a unor clauze contractuale standard agreate de Comisia Europeană (în cazul colaboratorilor din state terțe EU);
  • permiterea accesului la date autorităților competente în măsura în care legea obligă în acest sens;
  • transferul întregului set de date păstrat pe Platformă de un utilizator către destinația indicată de acesta în baza dreptului acestuia la portabilitatea datelor.

 

10.   Durata de prelucrare și stocare a datelor

 

Perioada de stocare a datelor personale colectate este de:

  • până la retragerea consimțământului sau exercitarea dreptului de ștergere sau ștergere de către utilizator - pentru prelucrarea de date bazată pe consimțământul persoanei vizate;
  • timp de maxim 3 (trei) ani de la primirea informațiilor din formularul de contact sau comandă (dacă se va folosi telefonul, datele se păstrează 3 ani de la data la care a avut loc discuția telefonică, cu obținerea în prealabil a acordului de înregistrare). Datele sunt păstrate după încetarea contractului pentru a putea demonstra măsurile luate de Societate în considerara acestuia, raportat la durata termenului general de prescripție al dreptului la acțiune în fața instanțelor prevăzut de Codul Civil român;
  • perioadă mai lungă de timp decât cele antemenționate, atunci când legea prevede acest lucru sau când există un temei bine justificat în acest sens (de exemplu pentru exercitarea unui drept în fața instanței în cadrul unui litigiu început înainte de expirarea perioadei de stocare indicate în prezenta).

La expirarea duratelor ante-menționate, toate datele vor fi șterse din evidențele Societății.

 

11.   Drepturile Persoanei vizate din perspectiva prelucrării datelor cu caracter personal

 

  1. Dreptul la informare

Regulamentul și politicile interne ale Societății sunt puse la dispoziția Persoanei vizate în permanență, fiind afișate pe Platformă. A se vedea în acest sens prezenta politică, Politica de cookie și Termenii și Condițiile.

Societatea își rezervă dreptul de a modifica/actualiza conținutul Platformei, inclusiv a politicilor la care se face trimitere, la libera sa discreție, în orice moment și pentru orice motiv (inclusiv dar nelimitat la apariția de modificări legislative sau jurisprudențiale care pot afecta consecințele celor publicate pe Platformă). Revizuirea acestei politici în viitor va fi semnalată prin modificarea datei „Ultimei actualizări” din partea de sus. După data la care politica actualizată este publicată, accesarea Platformei va reprezenta acceptul utilizatorului cu privire la respectivele condiții actualizate.

Cu toate acestea, dacă vor exista modificări semnificative ce ar putea afecta drepturile și libertățile utilizatorilor sau este obligatorie obținerea consimțământului acestora, informarea acestora despre respectivele schimbări se va face prin indicații usor vizibile postate pe Platformă (pop-up-uri) sau prin transmiterea de e-mail-uri pe adresele furnizate dacă este cazul. Astfel de modificări semnificative vor produce efecte pentru utilizatori în termen de 15 zile de la momentul afișării pop-up-lui în cauză sau al transmiterii e-mail-ului de către Societate (modul în care se va face informarea fiind decis de HC, de la caz la caz).

Indiferent însă de amploarea modificării, responsabilitatea de a verifica conținutul Platformei, pentru a fi la curent cu cele mai recente versiuni, va revine în totalitate utilizatorului. Astfel, STUDIEREA ACESTEI POLITICI DE PROTECȚIA DATELOR, A TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR, DAR ȘI A POLITICII DE COOKIE, REPREZINTĂ UN DEMERS CE TREBUIE FĂCUT DE UTILIZATORI DE FIECARE DATĂ CÂND ESTE ACCESATĂ PLATFORMA ȘI ANTERIOR EFECTUĂRII ORICĂREI ÎNREGISTRĂRI SAU FURNIZĂRI DE DATE, ÎNTRUCÂT POT APĂREA MODIFICĂRI.

La cerere, Persoana vizată va fi informată cu privire la esența contractelor încheiate cu destinatarii de mai sus acolo unde este posibil și a sursei datelor.

  1. Dreptul de acces la date

Dacă Persoana vizată va dori informații legate de modul de prelucrare, poate transmite o cerere Societății, iar aceasta îi va răspunde în termen de cel mult 30 de zile de la data primirii ei.

  1. Dreptul la rectificarea datelor

Dacă Persoana vizată va dori rectificarea/completarea datelor, poate transmite o cerere Societății la care i se va răspunde în cel mult 30 de zile de la data primirii ei.

  1. Dreptul de ștergere a datelor

Dacă Persoana vizată va dori ștergerea datelor personale care o privesc, acest demers e posibil:

  • la expirarea duratei prelucrării;
  • dacă datele nu mai sunt necesare în raport cu scopul prelucrării;
  • dacă se retrage consimțământul și nu există alt temei al prelucrării;
  • dacă se opune prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze;
  • dacă prelucrarea e ilegală;
  • dacă ștergerea e obligatorie prin lege.

Cazurile de excepție prevăzute la art. 17 alin. 3 din Regulamentul European nr. 679/2016 sunt aplicabile.

Unele date fac parte din evidențele Societății, pe care le păstrează raportat la obligații sale legale sau interesul său legitim. Prin urmare, nu toate datele pot fi în șterse, conform legii. Orice refuz însă de ștergere va fi motivat de către Societate și va avea la baza un temei clar de drept.

  1. Dreptul de restricționare a prelucrării sau de opunere la prelucrare

Restricționarea prelucrării se poate aplica dacă Persoana vizată constată că:

  • datele nu sunt exacte;
  • prelucrarea este ilegală și Persoana vizată se opune ștergerii;
  • Societatea nu mai are nevoie de date dar Persoana vizată le solicită pentru o acțiune în instanță și acestea nu au fost încă șterse;
  • Persoana vizată se opune prelucrării.

Societatea poate continua prelucrarea datele restricționate dacă e necesar pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță, ori protejarea/apărarea unei persoane însă doar cu consimțământul Persoanei vizate.

Societatea va comunica destinatarilor rectificarea, ștergerea sau restricționarea datelor cu excepția cazului în care este imposibil sau presupune eforturi disproporționate.

  1. Dreptul de portabilitate a datelor

Persoana vizată sau persoana indicată de acesta poate primi la cerere, datele prelucrate de Societate. HC nu își asumă răspunderea pentru prelucrarea datelor de către acel destinatar.

Obligația de asigurare a dreptului la portabilitate incumbă Societății doar dacă prelucrarea acelor date se bazează pe consimțământul Persoanei vizate sau pe încheierea și executarea contractului. Demersurile vor fi făcute în maxim 30 de zile de la primirea cererii.

  1. Dreptul de opoziție

Dacă e posibil, Societatea va opri prelucrarea datelor Persoanei vizate care se opune prelucrării bazate pe interesul legitim al HC sau apar circumstanțe care determină exercitarea acestui drept (inclusiv profilarea).

Cu toate acestea, motivul legitim al îndeplinirii obligațiilor legale ale Societății sau prelucrarea în scopul constatării, exercitării sau apărării unui drept în instanță, vor prevala.

  1. Dreptul de a depune plângere

Persoana vizată poate depune:

  • plângere/solicitare la adresa Societății indicată la punctul 1 de mai sus;
  • acțiune în instanța competentă;
  • plângere la Autoritatea Națională de Protecția Datelor cu Caracter Personal (dataprotection.ro).

Societatea dorește însă ca orice conflict/diferend ivit să fie rezolvat pe cale amiabilă și are toată disponibilitatea în acest sens.

  1. Dreptul de retragere a consimțământului

Persoana vizată își poate retrage în orice moment consimțământul, fără însă a afecta legalitatea prelucrării înainte de retragere și nici pe cea bazată pe un alt temei.

  1. Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automată

Societatea nu practică luarea deciziilor bazate pe prelucrarea automată a datelor.

 

12.   Obligațiile Societății. Măsuri de securitate a datelor prelucrate

 

Societatea respecta dispozițiile legislației de protecția datelor și a implementat măsuri tehnice și organizatorice adecvate, astfel încât să asigure securitatea datelor cu caracter personal prelucrate și respectarea drepturilor Persoanelor vizate. Astfel, Societatea a implementat măsuri precum:

  • încheierea de contracte cu colaboratori în care aceştia și-au asumat obligația de confidenţialitate a informațiilor ce privesc datele personale prelucrate, precum și cea de respectare a legislației aplicabile în domeniul protecției datelor cu caracter personal;
  • instruirea angajaților și colaboratorilor cu privire la importanța protecției datelor cu caracter personal, precum și limitarea accesului lor la date în funcție de atribuțiile avute de aceștia;
  • stabilirea de proceduri interne care vizează protecția datelor cu caracter personal;
  • indicarea unei adrese de contact pentru chestiunile referitoare la datele cu caracter personal (anume cea indicată la punctul 1 din prezenta politică);
  • indicarea butonului de Dezabonare la toate comunicările făcute în scop de marketing;
  • implementarea de măsuri de securitate informațională;
  • neinstalarea de structuri ce permit accesarea Platformei și achiziția unor produse din Magazinul online doar cu condiția creării unui cont de utilizator;
  • neinstalarea de cookie-uri suplimentare celor necesare funcționării Platformei, fără acordarea unei posibilități de alegere utilizatorului care să fie permanent disponibilă.

De asemenea, Societatea va informa autoritatea de protecția datelor competentă în cazul apariției unui incident ce vizează securitatea datelor, fără întârzieri nejustificate și, dacă este posibil, în termen de cel mult 72 de ore de la data la care a luat cunoștință de aceasta, cu excepția cazului în care este puțin probabil să genereze un risc pentru drepturile și libertățile persoanelor fizice. În cazul în care notificarea către autoritate nu are loc în termen de 72 de ore, aceasta este însoțită de o explicație motivată pentru întârziere.

În situația apariției unui incident ce vizează securitatea datelor cu caracter personal, HC va informa și Persoana vizată fără întârzieri nejustificate, în cazul în care încălcarea securității datelor cu caracter personal este susceptibilă să genereze un risc ridicat pentru drepturile și libertățile sale. Cu toate acestea, informarea Persoanei vizate ante-menționate nu este necesară în cazul în care oricare dintre următoarele condiții este îndeplinită:

  • Societatea a implementat măsuri de protecție tehnice și organizatorice adecvate, iar aceste măsuri au fost aplicate în cazul datelor cu caracter personal afectate de încălcarea securității datelor cu caracter personal;
  • Societatea a luat măsuri ulterioare prin care se asigură că riscul ridicat pentru drepturile și libertățile Persoanelor vizate nu mai este susceptibil să se materializeze;
  • ar necesita un efort disproporționat. În această situație, se efectuează în loc o informare publică sau se ia o măsură similară prin care Persoanele vizate sunt informate într-un mod la fel de eficace.

Orice statistică privind traficul utilizatorilor HC pe care o vom oferi către terţe reţele de publicitate sau către site-uri partenere, este furnizată doar ca ansamblu de date şi nu include nicio informaţie identificabilă despre niciun utilizator individual.

Din păcate însă, nicio transmisie de date prin intermediul internetului nu poate fi garantată a fi 100% sigură. În consecinţă, în ciuda eforturilor HC de a proteja datele cu caracter personal ale utilizatorilor, nu poate asigura sau garanta securitatea informaţiilor transmise de aceștia prin intermediul Platformei sau încărcare pe ea. Utilizatorii sunt deci avertizați că orice informaţie trimisă sau încărcată în mediul on-line se va face pe propriu lor risc.

Pentru a restrânge acest risc, HC pune la dispoziția tuturor celor interesați, posibilitatea transmiterii cererilor/solicitărilor/adreselor/mesajelor în formă materială, la locația Societății și nu neapărat prin transmiterea de informări prin mijloace electronice.

 

13.   Răspunderea Societății

 

Răspunderea Societății în raport cu Persoana vizată se va stabili raportat la calitatea deținută în respectiva operațiune de prelucrare a datelor, motivul și locul producerii incidentului, măsurilor de securitate luate, demersurile de evitare a incidentelor și respectarea celorlalte obligații legale avute.

 

14.   Transfer către țări terțe/organizații internaționale

 

Societatea nu transferă în afara UE date cu caracter personal ale Persoanei vizate colectate prin intermediul Platformei.

 

15.   Dispoziții finale

 

Această politică se aplică Societății și utilizatorilor Platformei (indiferent dacă s-au înregistrat sau nu).

Societatea își rezervă dreptul de a modifica/actualiza conținutul Platformei, inclusiv politicile la care se face referire, la propria discreție, în orice moment și din orice motiv (inclusiv, dar fără a se limita la apariția unor modificări legislative sau jurisprudențiale care pot afecta consecințele față de cele publicate pe Platformă). Revizuirea acestei politici în viitor va fi indicată prin modificarea datei de „Ultima actualizare” din partea de sus a paginii. După data publicării politicii actualizate, accesarea Platformei va reprezenta acceptarea de către utilizator a acestor condiții actualizate.

Cu toate acestea, în cazul în care există modificări semnificative care ar putea afecta drepturile și libertățile vizitatorilor, informarea acestora cu privire la aceste modificări se va face prin indicații ușor vizibile postate pe Platformă (pop-up-uri) sau prin trimiterea de e-mailuri pe adresele furnizate, dacă este cazul. Astfel de modificări semnificative vor avea efecte pentru vizitatori în termen de 15 (cincisprezece) zile de la momentul afișării pop-up-ului în cauză sau al trimiterii e-mailului de către Societate (modul în care se va face informarea fiind decis de Societate, de la caz la caz).

Cu toate acestea, indiferent de amploarea modificării, responsabilitatea de a verifica conținutul Platformei (inclusiv termenii și condițiile, precum și politicile afișate), pentru a fi la zi cu cele mai recente versiuni, va fi în întregime responsabilitatea utilizatorului. Astfel, STUDIEREA TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR, DAR ȘI A POLITICII DE COOKIE ȘI A ACESTEI POLITICI, TREBUIE EFECTUATĂ DE VIZITATORI ORI DE CÂTE ORI ACCESEAZĂ ACEASTĂ PLATFORMĂ ȘI ÎNAINTE DE A EFECTUA O ÎNREGISTRARE SAU DE A FURNIZA DATE, CÂND POT APĂREA MODIFICĂRI.

Prezentul document face parte din setul de politici de securitate ale Societății. Alte politici pot fi aplicate subiectelor abordate în prezentul document și vor fi revizuite în funcție de nevoile specifice.

© 2025 Maxwell Leadership | Confidentialitate | Termeni si conditii | Politica cookies
↑
Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apăsând butonul "Ok, accept toate" sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Află din sectiunea Politica de Cookies mai multe despre cookie-uri, inclusiv despre posibilitatea retragerii acordului. Setări personalizate cookies. Ok, accept toate